6 Mars

God morgon! Sitter här och klockan är 7:00 och ska borsta tänderna och vet inte om jag ska sminka mig eller inte, känns lite onödigt, för direkt när jag kommer hem ifrån skolan idag ska jag hoppa in i duschen och sminka om mig sen igen, kommer väl sminka mig lite iaf, så jag inte är så blek. Imorse, eller imorse och morse, för ungefär en halvtimme sedan så var jag jätte pigg när jag skulle gå upp, jag älskar det, för då blir det inte så jobbigt som det brukar vara. Kan ju bropå att jag har vart hemma sen i Tisdags och haft sovmorgon, men jag kunde inte sova inatt, somnade kanske halv ett och jag hatar det, jag la mig ändå å glodde på film vid halv tio så jag tänkte gå och lägga mig tidigt för engångs skull. Men icke. Nej nu ska jag ta och göra lite nytta, skola sen. Skriver mer sen.

Ha en bra dag & Puss!

Kommentarer
emma

jaa, själv var man så himla trött så man tog en halvtimma sovmorgon, ;)



Blogg: http://nollinspiration.blogg.se/
2009-03-06 @ 07:50:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback