minns du oss

Jag minns när vi va mycket yngre vi va så kära,, gick aldrig igenom detta hära vi fanns så nära,, vi kom först för vi va störst, och det gick så mycket rykten ,, men vi höll ihop för vi sket i vad dom tyckte,, Jag och du, en relation som inte hade nått stop,, så mycket hopp om oss, jag ryser i min kropp,, Så förälskade, vi fick aldrig nog,, alla testade men vi höll alltid ihop,, minns du våra dagar eller har du börjat glömma,, då vi va tillsammans och jaga våra drömmar,, du höll min hand och du släppte aldrig taget,, alltid så sur nu innan va du en glad tjej,, Jag vill fortfarande ha det, ha det vi hade,, du ska vara min maddam och jag ska vara mannen,, Kolla mig i ögonen, jag vet att du är rädd,, för du tror jag ska såra dig och lämna dig själv,, Men jag är ensam jag vill vara med dig,, jag kan inte leva med att se dig med en främling,, jag vill inte veta vem han e naj, Vill inte se han bara testa en gång till,, så får du se att jag menar varenda ord jag säger,, säg mig minns du oss,, för att det verkar som du glömt bort,, Tanken av att någon annan får njuta av dig,, Tanken av att vi slutar, utan att slutgöra sagan,, Tanken av att du inte vill ha mig gör mig galen,, Vill va den som åldras med ända ner till graven,, Vill att du har mina barn i din mage,, Jag tvekar inte det minsta,, detta är en glad grejj,, Du är en bra tjej, men tiden förändrar saker,, Har så mycket hat som plågar mig själv för jag inte har nån,, Det e mitt fel, För jag körde mitt spel,, Fuckade mitt eget hjärta, berörde ditt mer,, skiteyy stunderna va så korta men så bra,, nu när du är borta inser jag vem du va,, Men det är försent för att se det jag skulle ha sett,, Trodde jag gjorde rätt men jag borde gjort mer,, Jag har sagt förlåt men jag säger det igen,, För utan dig i mitt liv så vill jag hellre leva själv,, Men jag är ensam jag vill vara med dig,, jag kan inte leva med att se dig med en främling,, jag vill inte veta vem han e naj, Vill inte se han bara testa en gång till,, så får du se att jag menar varenda ord jag säger,, säg mig minns du oss,, för att det verkar som du glömt bort,, Det går inte en dag där du inte finns i tankarna,, Och jag skickar mina änglar för att vakta dig,, Akta dig från dessa skitiga players,, som bara skämtar och sårar dessa fina tjejjer,, Hoppas på att du hittar någon jämnlik, Och allting blir så som ditt hjärta själv vill Jag är lessen att detta ska gå ut över dig,, Detta är min sorg nu när du inte behöver mig,, Men det hade varit övernajs på om du svarar,, På om du vill ha mig lika mycket som jag vill ha dig,, Ge mig ett tecken det blir det sista du gör,, Då blir meningen jag älskar dig det sista du hör,, Som en när en blomma vissnar och dör åldras vi,, jag lovar ge mig din hand som jag kan hålla vid,, till jag kollapsar och din kyss tar min anda,, då allt blir tyst och vi dör lyckligt tillsammans. Jag älskar dig!

Kommentarer
linnéa

alltså vafan, säg att du skämtar.. loosin my breath. fan vad vackert



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-03-23 @ 19:41:59
Linnea

jag dör :O vem har skriivit nått så vackert!!!



Blogg: http://leeeeneja.blogg.se/
2009-03-24 @ 20:22:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback