supertrött

Jag är så jäkla trött alltså, ska nog gå och sova nu snart. Jag har pluggat lite tills provet på Torsdag, men jag får helt änkelt fortsätta imorgon, måste snacka med david innan jag somnar, men det är inte så lätt eftersom att han har träning så håller man på att somna sittandes här alltså, menmen, ska kolla på film iaf. Imorgon är det tråkiga skolan igen då, usch, men snart är det slut, det går fort som bara den, veckorna går rå fort. När det är onsdag så går det 2 sek så är det Fredag så jäkla skönt, så man får väl lida igenom den här veckan också. Hoppas att man blir frisk så fort som möjligt nu alltså. På fredag då blir det skoj skoj. Men nu ska jag kolla på film och sen blir det väl att man ska sova också. Skriver imorgon, om jag orkar fixa mig imorgon bitti så blir det väl att jag lägger upp en bild på det också.
Jag saknar dig

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback