090516

Godmorgon. Kl är 09:00 usch, hatar att gå upp såhär tidigt en lördag morgon när man ska sova ut efter en hård skolvecka. Visst inte så hård vecka eftersom att jag vart hemma å så.
Igår åkte jag in med Sarah, elin & Linnea till sthlm på rixfm, vi mötte upp manne & co och alicia kom sen, sen gick vi å mötte patrik så var vi full co. Vi var kvar tills rix fm slutade iaf, åkte hem och åkte direkt hem iaf jag, när vi kom till Norrtälje. Jag somnade kanske halv 2-2. Imorse så vaknade jag FEM. Vaknade av att micke skickade ett sms till mig att han var vaken då osv osv.. Men jag var faktiskt halvt vaken, jag var hur torr i halsen som helst och min halsmandel var jätte uppsvullen, ont i huvudet också, börjar få en visdomstand å den gör ju satt jag får ont i halsen, jätte kul, not. Så jag låg vaken till 06:20 iaf, sen har jag vaknat då och då, gick upp halv nio, för jag  var så pigg. usch. skönt ändå iofs.
Menmen... Sitter här och dricker the, ska duscha nu och göra mig i ordning ska åka till Uppsala till Mickepicke. Det blir säkert skoj. Ajaaaaa.
Ha en bra dag!

CYA
kisses!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback