home again

Nu är jag hemma igen, hur skönt som helst. Jag mötte alla i norrtälje vid bussen och sen åkte vi till sthlm, alltså det sög i sthlm, ingen ville hjälpa stackars barnen i afghanistan haha, skulle få ihop 200 kr per person, och jag och alicia delade på en bössa å då ska vi få ihop 400 kr, å vi fick ihop 25 kr sammanlagt, haha. Men min bror har lagt i lite pengar nu, tvingar min mamma att också göra det.
Jag köpte en tröja på weekday och en tröja på Gina, navel piercing och mössan som jag ska ha på plojfotot, haha hur snygg som helst. När vi kom till Norrtälje så gick jag till Ungdomsmottagningen dels, sen så gick jag och alicia till kryddan och köpte glass, sen kom micke och vi gick en liten stund runt runt, sen så åkte jag med brorsan hem, har precis ätit och sånt. Ska ut och måla snart, tar kort på tröjorna jag har köpt sen :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback