Godmorgon vääääärlden...

... Vikken underbar daaaag. Haha nejdå, ingen jimmy jansson här.
Har ni sovt gott? Det har jag iaf, iaf haft en underbar morgon med älsklingen i sängen, har bara legat ihop kurad intill honom med Frasse på andra sidan (min hund).
Jag har ätit en god frukost, och ska fixa min matlåda. Sen ska jag åka till jobbet, jobbar nog bara till fyra idag för jag börjar tidigare för att jag ville sluta tidigare. Jag är taggad som sataaan inför ikväll. Vad ska ni göra ikväll?

Vi långärmad tröja - H&M
Buggy jeans - JL
Halsdduk - Lindex tror jag.

Kommentarer
elin

men faaan då, vi ska sola direkt när vi kommer in till norrtälje,;D och vi ska sola på badhuset, :D men vi får seeee, <3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2009-11-06 @ 09:36:27
alicia

ja, vi syns ju på fredag . men jag menade att vi kunde ses på lördag också liksom. bara vi :Dhaha, men okej. vet inte :)



Blogg: http://asjogren.blogg.se/
2009-11-06 @ 14:53:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback