Hiss/Diss

  • Twilight 2 (New Moon) - Jag var somsagt och såg den igår med älsklings Sarah på bio. Alltså jag dog, den var sjuuukt bra. Jag blev kär i alla skådespelare haha. Nejmen den är så sjukt bra, bästa filmerna som har gjorts!? JA!

  • Julafton - Vem tycker inte om julafton? Ingen... Förutom typ muslimer och dom som inte firar julafton eller vilka nu som inte gör det. Men det är sån himla mysig stämning, visst det kanske inte har vart en riktig vit jul på några år. Men jag hoppas det blir det i år. Snö, ljus, julgran, julklappar, familjen, tomten. ALLT. Jag älskar julen.

  • Solarium - För vem vill vara blek, och speciellt på vintern? När ändå allting är så grått och svart då vill man ju vara brun och fin. Och eftersom att man blir så trött på vintern för att det är så mörkt, eller iaf detta skit väder rent ut sagt så behöver man lite ljus i från solariumet man känner sig mycket fräschare. Fast jag STOR dissar det på ett sätt, Cancer...

  • Cancer - Jag hatar cancer, pga av den så försvinner nära personer till mig upp till himmlen. Usch, vill bara gråta hela tiden, kan någon utrota den eller?

  • Vädret -  Varför kan det inte antingen vara jätte fint väder med sol hela tiden och INTE regna? Eller snöa och vara jätte fint ute med vit snö som ligger som ett täcke på marken, hur mysigt är inte det liksom? Visst det är rå kallt då, men det är mysigt när man är inne och man blir deffenitivt piggare också.

  • Ensamhet - Patrick sov inte här i natt och han ska inte göra det i natt heller, jobbigt att vara ensam just nu när detta har hänt, man vill bara ha en axel att luta sig mot, en famn att ligga i och gråta, och älsklingens är perfekt. Saknar honom faktiskt.

Kommentarer
Emelie

det kallas dubbelmoral...



2009-11-25 @ 18:27:39
mia

Vad menar du med det?



Blogg: http://miazetterstrom.blogg.se/
2009-11-25 @ 20:33:57
maja

tror hon menar att du först hissar att sola , men sola ökar risken till hudcancer med 50%. eller jag vet inte riktigt :)



Blogg: http://enmaja.blogg.se/
2009-11-26 @ 23:53:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback