nytt i garderoben

Hallå. Nu har jag duschat klart och ligger i sängen och käkar flingor (vad dom nu heter som jag ej kommer ihåg).
Jag har vart i skolan idag och det var faktiskt roligt och speciellt när man inte haft frisör på 1 vecka heller.
Mamma kom till Rimbo och hämtade mig efter skolan och vi åkte direkt till Täby. Alltså det finns ju inga jackor? som är snygga. Eller jo men dom kostar MINST 3000 kr. Herregud...!
Sen när vi åkte hem så åkte jag till Emma och vi satt och prata om hade rå kul.
Juste måste säga en sak som mamma sa när vi åkte i bilen till täby.
Hennes mobil funkade inte så hon sa att jag skulle ta ut batteriet gnugga rent det för då funkade det igen. då sa hon: Vadå? Försvinner allt nu när du gör sådär? Det får det inte. HAHA. säger jag bara. Min mamma är smart! (Y)





Kommentarer
maja

vad kostade jackan? :) svara i min blogg är du snäll.



Blogg: http://enmaja.blogg.se/
2009-11-17 @ 12:30:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback