Söndags chill.

Godkväll.
Förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering, och speciellt idag. Men idag har jag sovit länge och bara tagit det lugnt. Men iaf jag ska berätta om gårdagen och dagen såklart.

Igår så åkte jag ju somsagt hem till Sarah och åt middag där. Vi åt fajitas eller hur det nu stavas som var huuur gott som helst. Vi satt och åt och snackade och hade trevligt. Sen vid 21 tiden så kom Elin och Alicia och jag & Sarah satt inne i hennes rum med släckt lyse med små ljus tända osch sånt så det var mysigt. Strax efter dom hade kommit så kom Denice och sen kom Marcus, Manne och Yonas. Vi satt vid matbordet och snackade och hade roligt bara. Sen kom Patrick och Ove där och vi hade det jätte roligt ett tag men sen blev det kaos. Patrick och Ove drog och det gjorde dom andra också rätt snabbt. Sen åkte jag hem med Elin på moppen vid 3 kanske, hon sov hos mig och vi somnade vid halv 5 ;s usch.

Så idag så vaknade jag vid 13 tiden, hehe. Gjorde ingenting, Patrick kom hit sen och det var skönt.
Vi åkte sen och käkade Sallad på Roni. Jätte gott. Så nu sitter vi här hemma i soffan och jag ska städa upp lite i rummet nu snart och gära det mysigt där.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback