090902

Goddag alla kära underbara läsare!
Jag hann inte skriva något inlägg imorse, sorry.
Vet ni hur glad jag blev när jag vaknade vid 2 i natt att patrick var hemma eller? åh vad skönt, längtar tills nio ikväll när han kommer och hämtar mig, vi ska sova hos honom ihelgen, men ska jobba imorgon och söndag. och imorgon efter jobbet så ska vi in till Uppsala tills hans kusin dels och jag ska kika lite på stan (A)

Idag började jag jobba 10:30 och började med att klippa Maja, men hon ville inte sitta still så mycket, hehe, sötnos.
Sen efter det så fixade Laila mina naglar om ni vill fixa era naglar jätte fina och förlänga dom kanske? så ring Laila i Norrtälje då. 0176-57792. Hon fyllde dom och lackade dom rosa, jag har mina egna naglar nu på ena handen, underbart.
Sen vid 13:00 så färgade jag utväxten på Lailas dotter Anna, det blev hur fint som helst, jag vill också färga mitt hår, usch ser förjäkligt ut.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback