17:42

Ojoj, dålig uppdatering idag. Gick upp så sent imorse för jag orkade verkligen inte fixa mig eller någonting. Så det var skönt. Gick kanske upp 30 min innan jag skulle åka till skolan.
Jag färgade mina ögonbryn och ögonfransar idag i skolan så det är skönt. Man ser inte lika död ut som vanligt hehe.
Det gick bra i skolan, men var så trött dels och hade inge tålamod när vi skulle träna på indelning till curler och permanent. Men sen tränade jag på uppsättningen som vi gjorde igår, ska lägga ut bilder från igår. Men blev ej klar med den jag gjorde idag, men den blev MYCKET bättre på sidorna och allt, inga hårstrån som hänger eller hårnålar som synns.

Efter skolan så åkte jag in till Norrtälje och gick och solade direkt i 20 min. Skönt skönt, är inte lika blek hatar det. Har även beställt ett medlemskort där ifrån som är gratis. Perekt. Alicia kom dit också för att lämna och hämta kläder osv. Sen kom Mamma och hämtade mig så nu sitter jag här och budar på jackor på tradera hehe.
Hoppas Patrick kommer hem snart också. Måste äta någonting snart med, mår illa som satan.
Ikväll är det bonde söker fru, haha. Jag älskar det. Bara det att jag är verkligen jätte sugen på lättsaltade chips. Ska ringa Patrick igen och säga att han ska köpa det, mohaha!



Kommentarer
aliciaaaa

det låter som att vi har gjort sluut?! :(



Blogg: http://asjogren.blogg.se/
2009-10-21 @ 17:56:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback