gårdagen forts...

Hann inte skriva så mycket om gårdagen när vi var i sthlm. La bada upp lite bilder och sånt.
Men jag & Elin åkte till Sthlm för att för det första köpa löshår och kanske köpa kläder till nästa helg som vi gjorde också, eller jag hittade en skit snygg för bara 99:- och eftersom att jag bara hade kvar så lite så var det peeerfekt.
Elin hittade också en jätte fin, en svart med rosett.
Vi stötte på Emilie och Sofie i en butik. Och jag som har letat efter en väska jäääätte länge en speciell som jag sett på en hemsida, så när vi är inne i butiken så tittar jag upp på väggen och där står min skönhet, men jag hade inga pengar kvar, bara för att äta, blev lite sur. Men jag ska jobba på Fredag så åker in på Lördag och köper den. mohaha. Den ska bli min. För jag blev kär i den.

Köpte denna tröja på Gina Tricot 149:-

 

 

På bussen påväg hem!

 

 

Elin.

 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback