Godmorgon!

Godmorgon!
Åh, det är så skönt att det är lov.
När Patrick gick upp imorse kl 6 så varj ag riktigt nöjd att jag fick ligga kvar i sängen. mohaha.
Fast jag kunde inte somna om när han hade gått upp så det tog ett tag. Fast det kändes som en timme men det var nog bara 30 min eller mindre.
Nu har jag vaknat och gått upp och satte mig i soffan, ska snart äta något till frukost.
Sen ska jag börja fixa mig och sen ska jag och Elin åka in till Sthlm. Men först ska jag svänga förbi Daisys och hämta min lön. Ska köpa löshår idag, jippi. Hoppas jag hittar något mer fint och roligt jag kan köpa.
Skriver snart igen!

Kommentarer
I r o n i e l l e

Fin blogg! :)



Blogg: http://ironielle.blogg.se/
2009-10-26 @ 09:57:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback