Godmorgon!

Godmorgon allesammans!

Sitter här i soffan och tittar på Miami ink, man bli så sugen på att tatuera sig igen då ;o Men det får vänta isåfall.
Putte ligger och sover som en bebis. Men inte så konstigt eftersom att han har jobbat på 2 jobb varenda dag, morgon och natt, sovigt 3 timmar på natten bara.
Jag ska ta och äta lite frukost snart för jag har suttit och ätit polly bara ;s inte bra.
Jag och Patrick kanske ska åka hem till hans föräldrar en sväng idag sen kanske vi skulle hitta på något ikväll eftersom det är 4 månader på Måndag. Jag är sugen på att gå på Bio, men han kommer inte vilja åka in till Sthlm.
Vi får se helt enkelt.
Nu ska jag gå och pussa på honom så att han vaknar, mohaha!

Kommentarer
Emma ♥

vart har du tatuerat dig ? :O



Blogg: http://glamorouz.blogg.se/
2009-10-17 @ 14:09:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback