Hos Sarah

Nu sitter jag här hos älsklings sarah, eller ligger i sängen rättaresagt.
Jag och Elin åkte in hit men hon var tvungen att åka hem rätt fort igen men jag stannade kvar då.
Alicia kom hit men var inte heller här så länge. Synd att vi inte hann va alla brudar sammtidigt.
Imorgon så ska jag och Elin in till Sthlm och köpa nytt löshåt till oss båda, jymmie. Det blir nice det, alltid nice å köpa nytt sånt. Måste hämta min lön på daisys först också.
Måste skriva och fråga om Putte kommer snart också, han är hos Ove, och han som ska jobba imorgon också.
Jag fick lite ont i huvudet nu på kvällen, hmm.. inge kul iaf.
Skriver nog när jag kommer hem eller imorgon bitti. Tar med mig kameran så jag kan ta lite kort. Som det inte direkt blev idag som jag typ lovade.


Kommentarer
Denise

Tack! :D Hehe japp det var det :) Det är han som är "M" :P puss



Blogg: http://naztysbunny.blogg.se/
2009-10-26 @ 09:09:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback