kvällsmys!

Sitter här i soffan och har kvällsmys med älsklingen, pappa & mamma.
Vi tittar på Wallander som är på engelska. Helt sjukt att det är på engelska men det är i Sverige, typ engelska skådespelare fast inspelat i Svergie. Vad är poängen med det? ;s
Vi sitter och dricker te och Patrick ska sätta in mitt skolfoto i en ram nu. Han har dels fått en miniatyr bild på mig som jag har som tapet fast den är inte liten, den är typ en halv meter, han fick den av mamma så han ska köpa ram till den.
Jag ska till Rimbo imorgon och ha frisör, äntligen. Nästa vecka är det lov, äntligen alltså. Sen så har jag praktik 3 dagar i veckan och är i rimbo 2 dagar. Roligt.
Men nu säger jag Goddnat. Ska sminka av mig nu och lägga mig i sängen och fortsätta att kolla på Wallander där.







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback