Patrick = Älsklingen

F*n vad jag saknar älsklingen alltså Patrick och ingen annan. Usch, detta är inge kul. Fick bara sådär så att det smällde till att jag vill ha honom här och nu. Åker nog och hämtar honom snart haha nejdå. Men fyfasiken så det är jobbigt att sakna någon. När han väcker mig inatt så kommer man vilja va vaken för att man vill mysa och umgås med honom. Och imorgon hinner man träffa honom höst 30 min? Roligt.
Måste bara säga till dig Patrick att jag älskar dig mer än allt annat och du är hela mitt hjärta. Ingen kan ersätta din plats och jag har aldrig kännt såhär. Tänker aldrig lämna dig eller såra dig. För du är den jag vill leva med resten av mitt liv. Jag älskar dig sjukt mycket gubben. Hoppas verkligen att du förstår det!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback