090921

Hallå hallå!

Åkte hem till Mor & Far en liten stund nu efter skolan, så sitter här hemma på Pappas data, så har typ inga roliga bilder eller någonting att lägga upp, roligt va? not.
Patricks första dag på jobbet, kan tänka mig att han var nervös, haha. Han kommer hem jätte sent idag :( buhu, får ligga och blogga hemma hos honom ikväll och glo på film eller någonting.
Jag och Mamma ska åka hem till Johan min bror & Bim för dom har köpt hus så ska dit och fika, roligt roligt.
Sen ska jag väl ta mig hem på moppen igen. burrrrr.
Har vart i skolan idag i Rimbo och hade frisör (äntligen) har ju väntat en hel vecka nu så, haha.
Jag trodde att kl var kvart i 7 i morse men när jag satte mig vid matbordet och åt frukost så kollade jag upp på klockan och stannade upp, kl var tio i 8, jag kollade på min kl på armen, tio i åtta. Jag gick in till Staffan

Jag :"Staffan, är kl tio i 8?"
Staffan:"ja, när börjar du då?"
Jag:"Kl åtta, min buss gick för 5 min sen"
Staffan:"Ojdå, och vi som inte har någon bil hemma"

Haha, så jag fick ta bussen 1 timme efter. Lärarn lät inte så glad i telefonen, men hon var glad sen, hade inte missat någonting så det var bra.

Nej nu ska jag åka och fika hos min bror, ska ta med mig kladdkaka jag bakat :D
Kyssar! Saknar min bebis, älskar dig patrick!

Kommentarer
Patrick

Åhh jag saknar dig också älskling :( Syns sen min donna :) <3<3<3<3<3



Blogg: http://mia&patrick<3.blogg.se/
2009-09-22 @ 10:06:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback