090922

Godkväll!
Sorry för dålig uppdatering idag. Men jag åkte till skolan idag (kom inte försent) Klippte, gjorde långhårsuppsättningar & rullade curler. Fick gå tidigare så det var väldigt skönt men när jag kommer hem till Finsta så har Patrick glömt att lägga ut nyckeln så jag kommer inte in så fick ringa Mamma så hon hämtade mig, hade fruktansvärt ont ihuvudet idag igen så när jag kommer hem så lägger jag mig i soffan och glor på sex and the city och somnar tillslut och vaknade kl halv 7. Så nu sitter jag här i Finsta och kollar på Miami ink och ska kolla på idol om 20 min och äta dummle och chips :D mumma.  Går och möter Patrick vid 21:20 :) Saknar dig min älskling, du anar inte! :( <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback