090927

hejhopp!
Blev inte så mycket att skriva igår/igårkväll. Men jag hade iaf tjejmiddag här igår, och det var mycket trevligt och bra. Vi käkade kina mat, ah förutom du Alicia då som åt pizza, men det är inte allt för ovanligt att du sticker ut i mängden, haha nejdå. :) Alicia, Sarah, Denice & Linnea åkte hem rätt tidigt så då var det bara jag, elin och andreas kvar, ja han fick räknas som en tjej för den här gången haha nejmen han kom senare, men sen kom Patrick men han kan man förstå så feminim som han är :) puss på dig. Vi hade det rå kul men sen så drog dom och vi somnade snabbt.
Idag så har jag vart på sportcentrum och kollade på Alicia & CO handbollsmatch, som dom förlorade dock. Men duktiga ändå. Fast ni kunde ha kämpat mer :) Jag, Alicia och Felicia åkte till Arenan sen och åt pizza/kebab, riktigt gott och trevligt. Patrick gör en tripp i sverige och kollar bilar eftersom att han måste ha en. Nej men nu ska jag kolla på film och slappa.

 

Elin sötnos!

 

 

 

Alicia goes sexy!

 

 

Elin & jag!

 

 

mupp!

 

 

 

 

 


Kommentarer
sarah

jaha.... tack för att man fick vara med på ett hörn..



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2009-09-28 @ 22:15:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback