16:12

Nu ligger jag här i sängen, har vart i skolan idag, och det där jäkla nya klippsättet hatar mig eller något, aja... Resten gick bra som vanligt.
Patrick kom med bussen till Rimbo 13:00 ungefär för att lämna mina nycklar och han skulle till jobbet. F*n så jobbigt det var att lämna honom sen, fick en klump i halsen, ärligt... Usch. Men det var underbart att träffa honom i dom lilla minuterna vi hann.
Sen när jag kom till Norrtälje så hämtade jag moppen som patrick hade ställt där och jag åkte upp till Inter Sport och köpte en ny mössa, ni ska få se bild på den, det börjar bli svinkallt alltså. Ska in till H&M och köpa två par vantar snart också, leopaaaard, jippi. Ska smocka i mig något nu, ska nog in till Sportcentrum senare också å lämna/hämta kläder till alicia :) puss.

Rösta på mig


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback