16:42

Hallå hallå!
Nu får jag f*n skärpa mig. Jag måste verkligen uppdatera mera nu.
Men känns som om jag aldrig har tid? Aja... ska berätta om min lilla helg då!
I Fredags så var jag på salongen i Norrtälje iaf. Gjorde en fin fläta på dockan, la upp bild på det förut.
Efter det så åkte jag med Patrick hem för han var utanför salongen och jobbade.
Jag skulle laga mat men det slutade med som vanligt att jag inte orkar och ringer och beställer mat.
Så då blev det Kina mat och Pizza.
Alicia och Elin kom hem hit sen, var ensam hemma för Mamma & Pappa var ute på sjön.
Patrick åkte till sin polare. Och vi satt och mös framför Idol med chips och cola.
Sen slutade det med att jag, alicia & Patrick skjutsade hem min syster Anna, och sen tog en sväng i Norrtälje.

I Lördags (igår) så jobbade jag hkl 11:00 - 16:00 så jag gjorde inte alls mycket på dagen förutom att jobba och det var kaos allt gick sönder å det vart så j*vla mycket folk just då. usch... Jag åkte hem och fixade mig för att bege mig till Uppsala med mina älsklings flickor Elin, Sarah & Alicia. Fyfan vad jag saknar er men vi har bättrat (eller hur det stavas) oss. Och det är jag otroligt glad över. Iaf en gång varje helg tycker jag, vad tycker ni mina vänner? I uppsala så var det väl ok. Fast det regnade å det sög, men vi kollade i domkyrkan osv... Sen kom Patrick så snäll som han var och hämtade oss i Uppsala, han åkte och träffade sin kusin och vi hängde med.
Vi kom hem vid halv 2 kanske ;s och slockande direkt.

Idag har jag jobbat igen från 11:00 - 16:00 så jag har inget å berätta alls.
Nu kom min syster Anna m. familj som ska äta här, ska ringa Patrick så han kommer hem snart, duscha ska jag också göra. Skolfoto imorgon också, vad ska jag ha på mig?

skriver kanske senare.

Hittade denna vackra bild på mig och Alicia. Älskar dig!

och dig Patrick hihi! :)


Kommentarer
ALICIAAAA

hahaha, shiiit. jag älskar dig också :)



2009-09-13 @ 23:57:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback