min morgon..

Hej på er allesammans!

Jag stannade hemma idag från skolan, jag tänkte berätta hur min morgon var för dom som är intresserade haha nejmen..!
Jag gick upp vid 5 och allting som vanligt åkte in med pappa till bussen, och redan på morgonen när jag vaknade så hade jag sån jädra aah, värk, sånt som alla tjejer har en gång i månaden (ni fattar).
Så jag sitter på bussen och den börjar åka där vid halv 7, och jag tror verkligen att jag ska svimma och kräkas för att jag har så fruktansvärt ont, jag har nämligen problem med det, får sån värk så det inte är sant, och ingenting hjälper, hade tagit ipren på morgonen också.

Men jag tänker jag klarar inte detta längre, så när jag är i svanberga då hoppar jag av bussen och ringer mamma och verkligen gråter för att jag har sån smärta, så ser jag patrick kommer och hämtar mig, så sen när jag kommer hem så lägger jag mig i sängen igen och somnar om med en varm vetekudde på magen. Så sen så vaknar både jag och älsklingen vid halv 1. Var galet skönt, men jag har ont fortfarande och huvudvärk och allt.
Vi har legat och kollat på Andra avenyn hela dagen!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback