Min ögonskugga Steg för steg!


isadoras ögonskugga, en typ vit/grå en grå och en svartgrå mer svart.


Använder en stor borste/pensel från Make up store!


Här ser ni vilka jag tar i ordning, dom ser bruna ut men det är dom inte.


1.


Här har jag tagit 1:an dårå, den ljusaste över hela ögonlocket ända upp till ögonbrynet.


2.


Här tog jag 2:an och ni ser på dom röda linjerna hur jag har lagt den. Precis i kanten.


3.



Här har jag tagit 3:an och lagt den där linjerna visas. Nästan på samma ställe som 2:an och också suddat ut den lite och lite mer i kanten av ögonlocket och jobbat uppåt!


Här är det klart med mascara och Eyliner!







Sådäääär! Nu vet ni hur jag gjorde till festen i Lördags, det var en massa som undrade det, därför jag la upp detta!
Tycker det är jätte kul när ni säger vad jag ska göra, så fortsätt med det :) Ska lägga upp någondag när jag lockar håret också som jag gjorde i lördags, får se när det blir! :)






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback