dålig uppdatering.

Halllååå allesammans.

Jätte jätte dålig uppdatering jag vet... Men jag och elin har "dött" idag. För igår så hade vi sjukt nice kväll hos Danne, spelade en massa spel och hade as nice. Somnade dock 8 imorse, mindre nice..

Gick ner till salongen och förlängde en tjejs hår och jag och elin åt våran efterlängtade kebabtallrik och sen kom sarah och jag satte i några löshårs slingor på elin som blev skitsnyggt, olika färger på slingorna, visar nog bild sen.

Sen drog alla vi tre hem till mig och nu chillar vi galet i soffan, martin är här också. Jag ska jobba typ hela dagen imorgon, sätta i hår på två läsare. Nice nice :) sen fyller mamma år, så blir uppdatering på kvällen igen.



normala? inte ett dugg. älskar er ändå!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback