Godmorgon!

Godmorgon allesmmans!

Viktor och jag somnade kl 00:00 igår kväll, eller viktor somnade lite tidigare, men vi låg och kollade på "fångad" i sängen och sen somnade, jag har inte somnat så "tidigt" på flera månader så jag känner mig jätte utvilad.

Viktor vaknade kl 8 och gick upp och kollade på tv och jag sov vidare, han kom in igen till mig kl 9 och sa "alltså gud vad länge du sover om dagarna" då tyckte jag liksom att det var jätte tidigt, haha, sen gick jag upp ungefär halv 10. Så skönt att komma upp i tid ändå.
Nu ska jag ta mig en dusch, riktigt skönt. Hörs senare. IDag ska jag göra en riktigt rolig och bra sak, "rista in för livet" kan man säga.



Jag år 2006. Herregud säger jag bara, har man sett ut såhär?



Och jag nu.. Skillnad?




Kommentarer
Anonym

Så såg du ut när vi började hänga :))) sööt



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2010-12-31 @ 10:51:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback