Godmorgon!

Godmooooorgon.

Jag gick upp för 1 timme sedan ungefär, alltså kl 8, jag är duktig idag. Jag ska snart ta och åka till jobbet, tänkte åka så jag är där halv 10 idag. Jag ska ta ut löshår på Sofie idag, men det är inte förens typ 2 så det är ett tag dit.
Sen får jag min ring idag, wohoooo, ska hätma den någongång sen dårååå. Sen börjar dansen ikväll, wohoo :D

Alltså vet ni vad som hände inatt eller? Alltså jag vaknade inatt att det tjöööt jätte högt, men jag trodde att det var mitt huvud som tjöt, för det var ett sånt ljud, men sen så väckte jag patrick, och frågade vad det var som lät så vi gick upp och kollade för att det kom ifrån köket, då var det brandvarnarn, alltså batteriet var typ slut i den så den tjöt, så jääävla jobbigt haha, blev rädd ju.


Nej nu ska jag sminka klart mig. tar kort då, med min caaaaaam haha, har inga batterier i min kamera just nu.


Kommentarer
Anonym

ja :) ehm, vart kan man köpa såntdär löshår då?^^



Blogg: http://soockercarro.blogg.se/
2010-02-24 @ 10:20:05
Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :))

jätte bra :dd



Blogg: http://crazyhumor.blogg.se/
2010-02-24 @ 16:55:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback