Hemma.

Nu är jag hemma. Patrick kom och hämta mig nu efter jobbet..
Idag har det vart rätt segt men ändå skönt, har hållt på med dockan som vanligt. Sen kom Alicia så hon följde med mig när jag skulle käka, men hon drog snabbt för hon skulle till tandläkaren..
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vad händer för er?
Jag ska iaf ta och göra rent en massa låder i köket så får jag en liten slant, underbart.

HAHA mamma har tagit en hem en massa kläder och mössor som min moster har stickat, som mamma har fått ärvt eller vad man ska säga eftersom att hon gick bort här i november, oktober...
Haha vad tycks? ; )




Ser verkligen ut som en liten tant, haha.






Kommentarer
elin

jahaaaaa:) okej, men det lät ju mysigt. :) men tänkte bara om du inte hade nått att göra!

men fan vi får hitta på nått ikväll!:D



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se'
2010-02-12 @ 18:45:55
Emma

SV : ja, jag har försökt nått dig, men du svarar ju inte KVINNAA ! :(<3



Blogg: http://glamorouz.blogg.se/
2010-02-12 @ 18:56:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback