Hos Emma

Hallåååå!
Lite dålig uppdatering idag, men det får ni leva med ibland haha.
Idag så har jag somsagt bara vart i skolan och jobbat häcken av mig alltså. Hur skönt som helst, Så jag får sluta mycket tidigare imorgon för jag gjorde klart allt i samhällskunskap, skööönt. Sarah kanske följer med mig imorgon och kollar lite, eftersom att hon troligtvis ska börja där tills nästa år.
Sen på fredag är jag ledig och det är så jäädra skönt.
Patrick sover hemma idag, lite mindre skönt dårå, men ah det funkar juu, men klart vill jag ha min älskling där bredvid mig i sängen.

Jag och Emma har suttit och kollat på monopol till PS3, fan jag vill ha det, tycker emma ska köpa det, haha då kommer jag bo här. Fyfan vad kul det verkar.
AJa.. ska hem snart och duscha, annars blir så jädra sent så då ska jag bli fräsh, ska försöka gå upp lite i tid imorgno så jag hinner och fixa mig, men nu blir det lättare när inte patrick ligger där så man bara vill ligga kvar, haha.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback