Skolan.

Hallå allesammans!
Ni kanske också är i skolan precis som jag, eller så har ni sån tur att ni är hemma eller slutar tidigare än jag.
Men jag är duktig och är här i skolan iaf. Skit tråkigt är det iaf. Och jag har verkligen jätte ont i huvudet, jag har typ fel på synen eller något, måste gå och kolla den, för när jag sitter och läser eller skriver så får jag sprägnings huvudvärk, buhu, stackars mig..

 

Men iaf, jag sitter här och är uttråkad, vi har rast just nu. Vi har svenska ifrån 12:20 - 15:30 då jag slutar, och jag vill bara hem till min älskling som ligger och grisar i sängen där hemma, den lyckoosten. Jag ska gymma idag med Elin så det bli lite skönt, fast jag är ju så jädra trött så det är jobbigt, har ju vart uppe sen 5 imorse. Filmen igår var jätte bra iaf, såg Farsan somsagt. Haha den var skön, Den borde ni se.

Nej, jag skriver mera när jag kommer hem. Eller efter träningen.


Den här gamla bilden hade jag på min inloggning, haha.


Kommentarer
Sissi

sv; tack så mycket, jo det är mina egna :)



kram



Blogg: http://enligtsissi.blogg.se/
2010-02-15 @ 18:08:55
Emma ♥

SV : Naa, jamen de känns ju så :) haha, <3<3



Blogg: http://glamorouz.blogg.se/
2010-02-15 @ 18:54:14
Theoaurora

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.



Blogg: http://theoaurora.blogfuture.com
2010-12-15 @ 13:32:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback