Söndag!

Ojojoj, vilken dålig uppdatering det var igår. Men det får det vara lite ibland, eller hur? ;)
Blev att jag sov ensam tillslut, inte lika roligt men men, jag överlevde.
Patrick skulle komma snart så jag vet inte riktigt vad vi ska göra, jag har bara lust att ta ett varmt bad just nu med olja och grejer, kanske tar det senare, får se får se, måste göra lunch också, vad ska jag göra då?
Och nu har jag syrrans kaniner här också så dom ska jag ut och mata och fixa med.

Juste jag märkte att det var någonting mellan min ring och då hade jag en blodblåsa, den gör SKIT ont, jag fattar inte hur den kom dit, typ över natten bara!

Skulle va rå skönt.




Äckligt va?



Kommentarer
Piluttalula

Huden har säkert råkat klämmas i ringen på nått vis! Man lyckas med helt omöjliga saker när man sover. =D



Blogg: http://piluttalula.blogg.se/
2010-02-28 @ 16:30:55
FLORENCE

Aj! Jag hade en sån på tån en gång, gick inte bort på flera veckor :S :P



Blogg: http://florencestyle.blogg.se/
2010-02-28 @ 17:02:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback