Detta smink använder jag



  1. Min älskade puder/rouge rosa borste använder den med att applicera pudret.
  2. Solpuder, brukar inte ha detta puder men blev det.
  3. concealer brukar ha lite på lepparna om dom är lite röda.
  4. Concealer typ, fast "vattnig" med pensel, brukar ha under ögonen och runt näsan. Täcka över finnar.
  5. Eyeliner, älskar den, måste ha den alltid, blir skarp och snygg kant ovanför ögat.
  6. Lila, matt läppstift, brukar ha lite ibland.
  7. Ögonskugga, den jag brukar använda på fest ibland annars mycket grått och svart.
  8. Grund Ögonskugga har den nästan alltid.
  9. Mascara som jag har på först för den är minst i.
  10. Sen denna mascara. Brukar ha samma som första men har ej blivit så.
  11. Och sedan denna ibland om det behövs, oftast på underfransarna för den är mest vattnig och lös.
  12. Svart kajal till ögonbrynen och lite under ögonen ibland.
  13. Brun kajal, använder ibland på ögonbrynen.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback