Hemma idag!

Tjeeeeeena!
Jag är hemma idag. Efter idrotten i tisdags så blev jag lite snorig och hostig IGEN, jag var ju inte fullt frisk men jag trodde det såklart, eller jag trodde inte det skadade något iaf. Men nu är jag lite snorig och hostig igen, men inte ont i halsen eller något. Men jag har inte kunnat sovit inatt för jag hostade och det blir ju alltid värre på natten så mamma tvingade mig att vara hemma, jag var uppe i morse och allting men jag tror nog också att det var bra att jag va hemma idag för jag kanske skulle bli värre då!? Vi har ju idrott idag också så. och imorgon är jag leeedig.

Hoppas på att älsklingen kommer hem hit efter han har jobbat också, han åkte ju hem till sig igår så säkert därför jag inte kunde sova inatt också, eller vad tror ni? hehe ;). Jag är sugen på att se Snabba cash imorgon eller någonting, måste se den iaf, alla säger att den är bra, och det tror jag också!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback