Söndag.

Nu blev det lite dålig uppdatering igen, eller igår var de det iaf.
Igår skulle jag ha jobbat men jag hade så fruktansvärt ont i magen, som vanligt, min magkatarr som krånglar.. Så jag jobbade inte, blev en massa strul å shit men aa.. Så jag låg i sängen hela dagen, förutom när syrran tvinga mig att fixa hennes hår till en fest.
Sen på kvällen så fick jag och Mikael åka in till akuten igen, där satt vi kanske 5 timmar, as drygt. Åkte hem och Emma kom hit en sväng och tittade på film, alla var jätte trötta så vi var inte så roliga.

Jag har jobbat idag, och det var huuuur mycket folk som helst. Och det känns som om jag har glömt något när jag stängde får verkligen hoppas på att jag inte gjorde det, och det var så skitit på golvet så jag fick gå där flera vänder och skrubba.




Kommentarer
Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :)



Blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
2010-07-18 @ 21:50:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback