Godmorgon!

Godmorgon allesammans! Är det Fredag idag? Känns fan som Lördag eller någonting, eller det har det ju gjort hela veckan.

Jag gick upp vid 11 kanske idag. Riktigt skönt, ska städa mitt rum och gå å lägga mig igen och ligga och kolla på SATC, är riktigt trött idag, (undra varför) hähä.
Nejmen, gårdagen var helt ok, okej nej.. Den var spår, fast jääävligt rolig. Det började med att jag och Elin åkte in till Emma och vi kollade på film och handlade chips och allt. Sen så skulle vi ner till hamnen och fiska (?) fråga mig inte, men vi gjorde det kl 01:00, vi satt nere vid norrtälje båten och fiskade hahaha, grymt kul. Sen spåra det och allt haha. Sen vid typ halv 3 eller någonting åkte jag och Elin hem iaf. Och på den vägen är det. Sjukt kul iaf.

Ikväll blir det nog lugnt tror jag, vi hörs sen! Bilder kommer också.










Kommentarer

riktigt jävla snygg frilla ;)



Blogg: http://[email protected] <- MSN
2010-06-18 @ 15:32:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback