Frågor & Svar

Anonym om dagens inköp:

hejsan :) , jo du gör ju hårförlänging med kreaktinwax har jag hört, och undrar hur många slingor man ska ha i håret för att det ska se bäst ut? och hur mycket du tar för att göra detta? :)

Svar: Ja precis :) alldeles rätt. Alltså det beror på hur tjockt hår du har, men det vanligaste och minsta mägnden man ska ha. om du inte har jätte jätte tunnt dårå, då kan man ju ha 50 ungefär. Men om du har jätte tjockt så kanske mellan 100-150,170 :) Jag har normalt tjockt hår och jag har 120 slingor i, och jag skulle kunna ha fler, men jag har alltid annars haft 100 i och det ser jätte bra ut också. Jag tar 500 kr för att sätta i, sen får man beställa håret själv och jag kan tipsa om ställen :)


Kommentarer
simone

Hallå sötaste! vad pysslas med? Själv deppar jag lite över ösregnet utanför :/



Blogg: http://fattybom.se
2010-03-27 @ 13:21:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback