solig söndag.

Gooodag allesammans.
Jag ska försöka vara mig själv idag och göra som jag brukar, jag lovar. ..
Det är sol ute, fan så skönt det är, men inte lika skönt som det var igår, då var det alltså sommar på riktigt, riktigt skönt att bara ligga ute på altanen och slappa då.

Idag har jag inte gjort ett smack alltså... Jag har städat lite nu tills mamma och pappa ska komma hem..
Min älskling elin åker till London imorgon, fan ta dig.. vad ska jag göra nu då? :( kommer fan inte klara mig alltså...

Här kommer lite bilder från igår.



klipptime..





grilltime..









Kubbspelande med Emma, Danne, Elin & Micke.. Haha Danne och Emma vann alla gånger (två).





Kommentarer
elin

chiilla nu gumman:D jag kommer hem på torsdaaaaggg!!!:D då kör vi igen. <3233



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2010-05-16 @ 19:43:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback