Danderyd!

Hallå hallå!

Idag har jag vart hemma ifrån skolan för igår kväll så åkte jag och micke ner till akuten här i Norrtälje med dom skickade mig vidare till danderyd istället. vi kom dit kl 20:30 igår kväll, och jag fick lämna prover direkt och jag trodde att det skulle gå jätte fort, men det var verkligen fel av mig, vi fick träffa en doktor kl 02:00 på natten, jag satt och sov i vänt rummet, och jag gjorde gymundersökning och ultraljud och allting. Och det är lite saker som är fel, men det kommer gå över och jag ska dit om 2 månader och se så det inte blivit värre..
Men jag är jätte trött och seg idag, spy färdig och hängig bara, inte så roligt.
Men jag sov till 14 idag och mamma kom hit med lite grejer. Har ätit lite paj nu och så.






Kommentarer
Emma ♥

SV: Jag veeeet :'( sååå jävla söt!!!



Blogg: http://eecl.blogg.se/
2010-11-30 @ 16:01:10
Anonym

vad är du för sjuk?



2010-12-01 @ 15:19:56
Anonym

oj vad är de som är fel + :O



2010-12-01 @ 20:13:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback