Hemma!

Hallå hallå!

Idag är jag hemma från skolan, skulle egentligen dit idag. Men hela kvällen igår och idag så mår jag så jädra illa, och sprang in på toa i natt och var jätte nära på att kräkas, vet inte om jag börjar bli magsjuk eller någonting, mår jätte dåligt i hela kroppen och känner mig konstig bara.

Micke är också hemma idag, han åkte först kl 6 imorse och skulle åka och jobba med Martin men dom åkte bara till rimbo och fika sen åkte hem igen, skönt på ett sätt att han är hemma idag, men han sitter ändå bara å spelar, menmen :) så är det. Sitter nu och kollar på hem till midgård och äter vårrullar :)



haha en jätte gammal bild på när jag är på judo och kastar ner en kille!





Kommentarer
julia

sv: Tack, är det bättre än rapunzelofswedens? :)



Blogg: http://jehps.blogg.se/
2010-11-24 @ 17:07:56
Emma ♥

SV : Hmm :S kollade på alla korsetter och allt, den ska finnas med där i alla fall!



Jag vet, as söt :)



Blogg: http://eecl.blogg.se/
2010-11-24 @ 20:07:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback