Lördag!

YOOO allesammans! haha nejdå. Godmorgon!
Sitter i vadagsrummet och väntar på att mina baguetter ska bli klara i ugnen, fint gott alltså.
Micke har precis dragit till sin chef för att hjälpa honom med en massa. Jag skulle egentligen åka och träna med johanna idag, men det blev inte så. Klippa en massa sen, nej men danne och micke ska jag klippa iaf, emma får vi se om vi ska klippa idag eller inte.

Aja.. Ändrade planer igår. Micke ville att jag skulle följa med till sthlm med hans familj och det gjorde jag, det blev kista, vi handlade en massa allihopa och jag fick ett par jätte mysiga strumpor av mickes mamma, ska visa allt sen. Sen åt vi middag och sen åkte vi hem, då åkte jag och micke till emma och danne där sarah och martin var, mysiiigt. Sen däckade vi hemma.











Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback