Svar från frågestunden del 2.

16. Favorit maträtt? :)

Hmm.. Typ, Falukorv med makaroner, kinamat, lasagne :)

17.Vad har du för kamera?

Canon eos 400d

18.Tror du på jultomten?

Nej, det gör jag inte :)


19. Skulle du bli rädd för jätte stora grönprickiga elefanter om du såg en sån?

haha, ja såklart jag skulle! :D


20. Om det kom en rymdvarelse och knackade på dörren vad skulle du göra då?

Bli skiträdd och stänga dörren, och hämta kameran, fota och filma honom, haha!


21. Har du någonsin ätit bananer upp och ned?

Tror fan inte det :D


22. Hur skulle du reagera om jag kom och sa att jag är en superhjälte?

Haha då skulle jag inte tro på dig Sarah!:)

23.Hur lång är du?

162 cm.


24.Hur många dagar/veckor/månader, som mest, har du varit singel under tonåren?

2 år typ, om inte mer :)


25.Hur mycket tjänar du på att extrajobba som frisör?

Extrajobba gör jag ju inte direkt. bara hemma om någon vill bli fixad, det beror på vad den ska göra :)


26.Har du något annat jobb?

Nej, det har jag inte, men ska fixa :)

27.Hur många har du haft sex med?

Tänker jag inte svara på.

28.Vad äter du helst?

Till middag? Något gott :)


29.Hur bra kontakt har du med dina ex idag?

Inte så jätte bra, knappt ingen kontakt alls.

30.Vad skulle du göra om du vaknade upp en dag och var jättefet?

Skulle få panik och ut och springa direkt och banta som aldrig förr.

31.gillar verkligen din header!
var har du gjort den? :)

Tack :) det är en kille som gjort den, på höger sida lite längre ner på min design, så finns det en sak som ser ut som ett W klicka där om ni vill ha hans hjälp! :)

 

 

 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback