Dagen..!

Idag har jag jobbat. Det började med att jag och mamma svängde in till ÖB, alltså innan jobbet. Och jag köpte en massa till huset tills på söndag, en massa som behövs som man egentligen inte tänker på. sen så åkte jag till jobbet, höll på lite och sen gick och åt lunch med mamma sen gick vi till Åhlens där köpte jag diskställ, ljuslycktor och kökshanddukar till huset. NICE.

Sen kom Linnea till mig och jag färgade hennes hår svart istället för mörktbrunt som hon alltid färgar, hähä. Det blev skiiiitsnyggt, sitter och väntar på att hon ska skicka en bild till mig så ska ni få se. stylade henne och sånt.
Sen åkte jag hem och har legat i soffan och kollat på lilo och stitch haha. Nu ska jag snart möta Elin, ciao!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback