DÖD!!!!

Idag är det verkligen en dööööd dag måste jag säga. Ligger i sängen och har precis kollat på hajar som hajar med viktor, myyys. Min brorsa ringde och lät som en turk och lurade mig att han var intresserad av våran bil och jag gick på det så det bara skrek om det, hatar han. haha nejdå.
Snart blir det kinamat, riktigt goooott. är riktigt hungrig faktiskt.

Igår drog jag till Bettan och mackan i rimbo, vi kollade på idol och en film och hade det mys, sen drog jag till Sofie och Tobbe och där var det massa folk, vi drog till kentas (?) helt plötsligt och där ifrån drog vi någongång. Gick hem till mickes mamma och sov där alldeles ensam, inge roligt. Micke har inte kommit hem från stan ännu haha. men han kommer ikväll, streetrace ikväll också, kanske blir det man drar på. (Y)

nej nu blir det KRUBB!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback