Godnatt.

Nu har jag och älsklingen precis kommit hem från sthlm.
Jag var där och köpte en annan systemkamera eftersom jag sålde min, det blev en canon eos 400d. Perfeeekt.
Efter det så åkte vi till Krilles jobb och hälsade på och skjutsade hem honom sen åkte vi hem.
Nu ska vi sova, hur skönt som helst. Imorgon blir det jobb igen och jag ska färga mina ögonbryn och fransar, underbart. På onsdag fyller min kära bästavän elin 16 år också.


en skön bild på mig och rasmus från putte i parken. Ska lägga upp resten av bilderna någon dag, kanske imorgon. och bilderna från p&l..!









Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

god natt (: sov så gott :)



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2010-09-07 @ 02:35:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback