Hissar & Dissar


  • Tränings byxor - Man måste vara snygg när man tränar, eller hur? Och det är ju hur skönt som helst att träna i tighta träning tights (?) Jag använder såna när jag tränar iaf, Gör ni det?

  • Träning - Jag tycker iaf om att träna, det är både skönt och roligt. Men då måste man hitta den grejen man tycker är roligt, jag både dansar och gymmar, jag tycker att det är viktigt att träna iaf, har alltid gjort det, men nu över sommaren så har jag inte gjort det alls, och jag mår jätte dåligt över det eftersom att jag är van med andra bullar ;)
  • Runda halsdukar - Ni vet vad jag menar va? Behöver jag säga hur snyggt det är nu på hösten/vintern, LOVE IT. hur snyggt som helst iaf. Stickade svarta eller vita, äh vilken färg som helst. mmhm..

 

 

  • Urinvägsinfektion - Jadu. mitt problem med det verkar aldrig gå över, kul att man blivit imun mot pencilin och antibiotika, menmen.. massa tranbär bara.
  • Kyla - Visst tycker om hösten och vintern, det är faktiskt jätte mysigt, men hallå det är höst redan nu? Redan av mitten/slutet av augusti så var det ju höst, herregud. Lång vinter känns det som att det kommer bli!



Kommentarer
Elin

Ursch, urinvägsinfektion är hemskt! En jätte vanlig anledning är att man inte kissar direkt efter att man har haft sex.. Jag va usel på det förut och drog på mig urinvägsinfektion sju gånger på tre månader, sen dess har jag blivit jättenoga och har inte haft några besvär på snart tre år :)

Fast det kanske du redan visste! :) jaja, ett litet tips just in case :-)



Hoppas att allt är bra med dig annars? :) kram



Blogg: http://Elinhelena.bloggplatsen.se
2010-09-02 @ 19:26:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback