Fika med bästa!

Underbar dag denna alltså.. haha. Jag har städat här i huset, har diskning/käket och tvätt kvar bara... Den är det clean. Sen så ringde min älskade Elin så jag cyklade ner på stan och vi satte oss på tösses och tog en kaffe, riktigt nice i solen. Vi satt där och snackade i 2 timmar och det var såå skööööönt. Både fick sina tankeställare, så himla skönt. Älskar min allra bästavän, förstår varandra, är som själsfränder, eller vad man ska säga. Mår lika dant, tycker likadant, är precis lika dana. vi tror kanske att vi är ensamma om någonting, sen visar det sig att vi tycker lika. Älskar det.




Två bilder från Elin.




Kommentarer
elin

DU ÄR PLUTTIGGG MIA ::d:d:d:d!!

love you <3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2011-04-21 @ 02:41:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback