Gamla filmer!

Godkväll folket!

Idag när jag kom hem från skolan så träffade jag mamma på stan, köpte en ny revlon färgbomb och sen åkte hem, duschade och tog det lugnt. Sen så lagade jag mat och då kom Jocke mickes bror och ville ha mat och håret klippt och efter det kom micke hem också. Roligt med trevligt besök :)
Sen drog jag och micke ut till malsta och lämna mitt hjul till cykeln osv.. Och nu är han å tränar.

Jag tog med mig filmkameran och två gamla filmer på mig, elin och felicia från när vi var jätte små och filmade allt vi gjorde, eller spelade in och lekte tv program osv.. hahahha säger jag bara, har suttit och glott på det nu.


Gammal bild på mig och Sarah i 8,9an? hahaha

Kommentarer
Mikaela

läckert ;D vart gjorde du dt och vad kostade dt? är galet snygg!!



2011-04-07 @ 22:12:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback