Lördag!

Nej men inte aaaalls seg dag idag haha. Kom hem typ halv 5 imorse!? fyf***n säger jag bara, är så jädra trött och sliten idag, men snart är vi på´t igen bah. Underbart.
Imorse trodde jag att jag hade ett för stort bowling klot i min skalle som skulle sprängas eller någonting, haha.
Idag så har jag och micke ätit pizza, köpte ett stort påskägg med en massa godis att dela på till oss två. Mhmmm... Och legat i solen och sovit, så har fått lite färg faktiskt. Satt i solen med elin och sarah hela dagen igår med.

Nej.. idag kommer det lite folk hit, mina vänner ♥ och vi ska umgås, dricka och allt det där. Så jädra kul faktiskt.
Lägger upp bilder från igår snart.



Såhär såg jag ut för ca ett år sedan :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback