Skolan

Goddaaaag alla fina!

Just nu sitter jag i skolan med Emma, har precis haft idrotts prov, emma är seg och sitter fortfarande haha nejdå. Men det gick nog bra tror jag. Vi ska hem snart, skööönt. underbart underbart.
När jag kommer hem ska jag plugga, sen ska micke hjälpa mig med min uppsats också som jag kört fast med. Sen ska vi bara ha en mys kväll eftersom att vi har 9 månader idag ♥ åh, så glad med honom, älskar dig! Sen senare kommer också mickes bror till oss som jag då ska klippa :D

Nej, jag skriver igen när jag kommer hem, har en massa saker som jag ska blogga om och lägga upp och så..


Hittade en gammal bild på mig och Elin här på min inloggning i skolan, herregud så småå!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback