Tisdag kväll!

Godkväll min fina läsare.
Har ni en bra kväll? Jag sitter i soffan och ska snart diska. Micke är hemma nu och jag har faktiskt inte gjort ett skit idag efter skolan. Bara legat i soffan med en värmekudde på magen och kollat på jönssonligan för jag har sån jädra m*nsvärk och magvärk och allt man kan ha känns det som..

Idag hade jag extensionskurs, riktigt roligt faktiskt, så nu är jag äntligen "urbildad" i det. Känns riktigt skönt eftersom att jag håller på väldigt mycket med det, hör av er på [email protected] om ni är intresserade. Svarar på alla era frågor där osv.

Mickes mamma är påväg hit nu och ska lämna lite saker, så ska diska och sätta på kaffe nu.


Från modevisningen.


Kommentarer
elin

sv: ja somfan! vi borde åka in till uppsala någon dag som du sa och fika osv:))) när det är soool!



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2011-04-13 @ 21:12:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback